Κυριακή, 25 Σεπτεμβρίου 2011

Νικητής & όχι πρωταθλητής (ακόμη) ο Φέτελ

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ πήρε την πρώτη θέση και στη Σιγκαπούρη. Η δεύτερη θέση του Τζένσον Μπάτον ανέβαλε το πάρτι τίτλου για έναν αγώνα.Ο Σεμπάστιαν Φέτελ θα πέσει για ύπνο νωρίς απόψε στη Σιγκαπούρη. Ο Γερμανός παγκόσμιος πρωταθλητής πήρε την πρώτη νίκη της καριέρας του στη Μαρίνα Μπέι, ωστόσο δεν κατάφερε να εξασφαλίσει τον δεύτερο τίτλο στην καριέρα του.

Ο Τζένσον Μπάτον τερμάτισε δεύτερος και οδήγησε σε μετάθεση του πάρτι τίτλου της Red Bull Racing για τις 9 Οκτωβρίου στην πίστα της Σουζούκα. Ένα βαθμό χρειάζεται ο Φέτελ και δύσκολα δεν θα τον πάρει στην Ιαπωνία.Μόνο στους τελευταίους γύρους κατάφερε ο Βρετανός οδηγός της McLaren να κάνει λίγο ενδιαφέρον τον αγώνα με τον Φέτελ να χάνει χρόνο, προσπαθώντας να ρίξει γύρο σε πρωτοκλασάτους οδηγούς.

Το 1-3 έκανε η Red Bull με τον Μαρκ Γουέμπερ να ξεπερνάει το κακό πρώτο μισό του αγώνα και να ανεβαίνει στο βάθρο εις βάρος του Φερνάντο Αλόνσο, τον οποίο προσπέρασε τουλάχιστον δύο φορές.

Ο Λιούις Χάμιλτον έκλεψε και πάλι την παράσταση: Με καλό και κακό τρόπο. Το τέλος του αγώνα τον έφερε στην πέμπτη θέση. Μετά από κακή εκκίνηση βρέθηκε να "μονομαχεί" με τον εξίσου θερμοκέφαλο Φελίπε Μάσα. Τα μονοθέσια των πρωταγωνιστών του χιτσκοκικού φινάλε στο Σάο Πάουλο το 2008 είχαν επαφή με τον Χάμιλτον να μπαίνει στα πιτ για αλλαγή αεροτομής και τον Μάσα να συνεχίζει με σκασμένο ελαστικό.

Ο Χάμιλτον τιμωρήθηκε από τους αγωνοδίκες με ποινή διέλευσης από τα πιτ και βρέθηκε στη διόλου τιμητική 15η θέση. Εκμεταλλευόμενος την παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας στην πίστα και τα προσπεράσματα στη ζώνη του DRS εξασφάλισε βαθμούς για τη McLaren.

Το αυτοκίνητο ασφαλείας δεν απουσίασε ούτε και από το φετινό GP στη Σιγκαπούρη μετά την "επαφή" του Πέρες με τον Σουμάχερ. Ο Γερμανός που έκανε καλό αγώνα μέχρι εκείνο το σημείο βρέθηκε στον αέρα, για να βγει δίχως γρατζουνιά από το μονοθέσιο της Mercedes.

Τέλος, άξια αναφοράς είναι η έκτη θέση του Πολ Ντι Ρέστα. Ο Σκωτσέζος οδηγός της Force India ανταμείφθηκε για τη συνετή οδήγηση του και τη σωστή τακτική της ομάδας του και τερμάτισε στην υψηλότερη θέση της καριέρας του στη Φόρμουλα 1.

Η τελική κατάταξη

1.Σεμπάστιαν Φέτελ Red Bull Renault 1:59.06.537
2.Τζένσον Μπάτον McLaren Mercedes +1.737
3.Μαρκ Γουέμπερ Red Bull Renault +29.279
4.Φερνάντο Αλόνσο Ferrari +55.449
5.Λιούις Χάμιλτον McLaren Mercedes +1:07.766
6.Πολ Ντι Ρέστα Force India Mercedes +1:51.067
7.Νίκο Ρόσμπεργκ Mercedes +1 γύρος
8.Άντριαν Σούτιλ Force India Mercedes + 1 γύρος
9.Φελίπε Μάσα Ferrari +1 γύρος
10.Σέρτζιο Πέρες Sauber Ferrari + 1 γύρος
11.Παστόρ Μαλντονάντο Williams Cosworth + 1 γύρος
12.Σεμπάστιαν Μπουέμι Toro Rosso Ferrari + 1 γύρος
13.Ρούμπενς Μπαρικέλο Willams Cosworth + 1 γύρος
14.Καμούι Κομπαγιάσι Sauber Ferrari +2 γύροι
15.Μπρούνο Σένα Renault + 2 γύροι
16.Χέικι Κοβαλάινεν Lotus Renault + 2 γύροι
17.Βιτάλι Πετρόβ Renault + 2 γύροι
18.Ζερόμ Ντ'Αμπρόσιο Virgin Cosworth + 4 γύροι
19.Ντάνιελ Ρικιάρντο HRT Cosworth + 4 γύροι
20.Βιταντόνιο Λιούτσι HRT Cosworth + 4 γύροι
21.Χάιμε Αλγκερσουαρι Toro Rosso Ferrari + 5 γύροι

Εγκατέλειψαν

Γιάρνο Τρούλι Lotus Renault 48ος γύρος
Μίκαελ Σουμάχερ Mercedes 29ος γύρος
Τίμο Γκλοκ Virgin Cosworth 10ος γύρος

Βαθμολογία οδηγών

1.Φέτελ 309β.
2.Μπάτον 185
3.Αλόνσο 184
4.Γουέμπερ 182
5.Χάμιλτον 168
6.Μάσα 84
7.Ρόσμπεργκ 62
8.Σουμάχερ 52
9.Χάιντφελντ 34
10.Πετρόβ 34
11.Σούτιλ 28
12.Κομπαγιάσι 27
13.Ντι Ρέστα 20
14.Αλγκερσουάρι 16
15.Μπουέμι 13
16.Πέρες 9
17.Μπαρικέλο 4
18.Σένα 2
19.Μαλντονάντο 1

Βαθμολογία κατασκευαστών

1.Red Bull Renault 491β.
2.McLaren Mercedes 353
3.Ferrari 268
4.Mercedes 114
5.Renault 70
6.Force India Mercedes 48
7.Sauber Ferrari 36
8.Toro Rosso Ferrari 29
9.Williams Cosworth 5









πηγή:www.sports24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου