Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2010

Δερμιτζάκης: "Θα φύγω ματωμένος"

Μπορεί να περιμέναμε αρκετά ώσπου να φτάσει στη συνέντευξη Τύπου ο Παύλος Δερμιτζάκης, ωστόσο άξιζε τον κόπο μιας και ο προπονητής του ΠΑΟΚ ήταν καυστικός και καταιγιστικός.Τα αγωνιστικά προβλήματα του ΠΑΟΚ δεν περιορίζονται στις τέσσερις γραμμές του γηπέδου, με τον κόσμο να "βράζει", τον Δερμιτζάκη να αμφισβητείται και τον Ζαγοράκη να σκέφτεται την αποχώρησή του!
Αρχικά ο Παύλος Δερμιτζάκης, έκανε μια εισαγωγή, λέγοντας ότι ήρθε στην ομάδα σε μι δύσκολη στιγμή, η οποία ήταν μπερδεμένη. Αφού είπε στην αρχή "συγγνώμη για την καθυστέρηση αλλά προηγείται η ομάδα σε όλα", συνέχισε, λέγοντας:

"Δεν κάνουμε την συνέντευξη για να δικαιολογηθούμε, ούτε να μεμψιμοιρίσουμε για τους χαμένους βαθμούς. Υπάρχει σύγχυση στον κόσμο για το αγωνιστικό πλάνο της ομάδας. Υπάρχει μια φημολογία για την σχέση μου με τους παίκτες αλλά και το μέλλον του ΠΑΟΚ. Θα μπορούσα να βγω στις χαρές όμως δεν το έκανα γιατί τότε θα μπορούσα να πω πολλά. Προτίμησα τώρα γιατί βιώνουμε δύσκολη κατάσταση και αυτός που πρέπει να μιλήσει είναι ο προπονητής, σε οποιαδήποτε ομάδα και ειδικά στον ΠΑΟΚ.

Ήρθα σε μια δύσκολη στιγμή χωρίς προσαρμογή όπου η ομάδα δεν ήταν καλά ούτε αγωνιστικά, ούτε ψυχολογικά. Προσπαθήσαμε να αναπτερώσουμε το ηθικό και να βελτιώσουμε την φυσική κατάσταση για να τα καταφέρουμε. Με την προσπάθεια των παικτών που έδωσαν και την ψυχή τους, κάναμε 4 μεγάλα παιχνίδια και πήραμε την πρόκριση κόντρα σε ομάδες με 4πλάσιο μπάτζετ από μας. Αυτή η πρόκριση έδωσε μια ανάσα σ' όλο το οικοδόμημα του ΠΑΟΚ. Από κει και πέρα υπάρχει μια καθίζηση της ομάδας. Κάποιο λένε πως φταίει η προετοιμασία. Βρήκαμε μια ομάδα μπερδεμένη και θέλαμε να την ξεμπερδέψουμε. Επίσης φτιάξαμε την φυσική κατάσταση και σύμφωνα με τα εργομετρικά οι παίκτες είναι σε καλύτερη κατάσταση από πέρσι".

"Θέλαμε, αλλά... δεν"

"Προσπαθήσαμε να παίξει πιο επιθετικό ποδόσφαιρο, να έχουμε καλύτερη κατοχή και να δημιουργούμε ευκαιρίες. Αυτό το πετύχαμε όταν τα παιδιά ήταν καλά. Όταν ήρθε η κόπωση προσπαθήσαμε να πάμε στην παλιά τακτική. Αυτό το είδατε και με την Ντιναμό και με τον Άρη. Προσπαθούμε να κρατήσουμε την φιλοσοφία και να κρατήσουμε κάτι. Αυτό δεν γίνεται από τη μια μέρα στην άλλη. Χρειάζεται υπομονή.

Ο Ολυμπιακός δεν πέρασε, ο Παναθηναϊκός και η ΑΕΚ έχουν προβλήματα, όπως και ο Άρης που έτυχε να κερδίσει σε εμάς. Θέλει ιδιαίτερη μεταχείριση όταν παίζει δύο παιχνίδια. Και στον ΠΑΟΚ είχαμε να το ζήσουμε από το 2005-2006.

Σ' αυτό θα πρέπει να κάνεις ένα ροτέισον, όμως πως το κάνεις; Πρέπει να είναι περιορισμένο. Η Μπάγερν και η Μπαρτσελόνα έβγαλαν την χρονιά με 15-16 παίκτες. Βέβαια άλλα μπάτζετ.

Εμείς ξεκουράσαμε κάποιους παίκτες, ενώ ρωτάμε τον κορμό της ομάδας πριν τα ματς κατά πόσο μπορούν και είναι κουρασμένοι. Εδώ υπάρχουν δύο περιπτώσεις. Παίζω και φορμάρομαι ή ξεκουράζουμε. Εμείς κάναμε και τα δύο. Θέλαμε να πάρουμε κάποια αποτελέσματα αλλά δεν τα πήραμε".

"Ήρθα για να πολεμήσω"

"Δουλέψαμε στις προπονήσεις και η ομάδα θα ανακάμψει. Στο παιχνίδι με τον Άρη ήμασταν καλύτεροι απ' ότι με την Ντιναμό. Αυτό λένε οι αριθμοί, ασχέτως αποτελέσματος. Κάναμε 8 φάσεις, ενώ ο Άρης 2. Εμείς 2 στο πρώτο ημίχρονο και 6 στο δεύτερο.

Η ήττα βέβαια όταν είναι από τον Άρη είναι πιο σοβαρή. Αλλά τι θα κάνουμε; Θα τα παρατήσουμε; Ήρθα να πω αλήθειες και δεν έχω να φοβηθώ τίποτα και δόξα τω Θεό δεν ζω από τον ποδόσφαιρο. Βλέπω όμως πως τα κάστρα πάνε να πέσουν από μέσα. Η ομάδα σώθηκε επειδή είναι ο πρόεδρος και στο λέω γιατί είναι όλη μέρα εδώ, όπως και εγώ και το βλέπω. Δεν θέλει το κακό της ομάδας και ποτέ δεν αρνήθηκε σε ανθρώπους να μπουν στην ομάδα. Πρέπει να προσέχουμε τι λέμε. Κάποιοι που θέλουν το κακό του ΠΑΟΚ είτε είναι ανταγωνιστές είτε μέσα στον ΠΑΟΚ το πευχαίνουν.
Δεν υπάρχει πιο εύκολο πράγμα από το να φύγουν οι προπονητές στην Ελλάδα. Δεν ήρθα όμως για να φύγω, αλλά για να πολεμήσω. Εμένα το συμβόλαιο είναι τιμή μου, όποτε μου πει η διοίκηση φεύγω. Δεν κάθομαι σε συμβόλαια, όπως κάποιοι άλλοι συνάδελφοι. Και ο ΠΑΟΚ το ξέρει".

"Τι έπαθα; μπλακ άουτ;"

"Να φύγει ο προπονητής για δεύτερη φορά. Ο ΠΑΟΚ είναι μεγάλη ομάδα. Και πέρσι τέτοια εποχή αυτό έλεγαν, όμως έμεινε και είδατε τι πέτυχε. Ο ΠΑΟΚ έζησε τι σημαίνει να έχεις προπονητή για χρόνια που δημιουργεί ένα σύνολο, που έχει περάσει την φιλοσοφία και την γραμμή του. Και εγώ το έχω ζήσει και έβλεπα πόσο δύσκολο ήταν αυτό που αντιμετώπιζαν.

Όταν θα φύγω από τον ΠΑΟΚ θα φύγω ματωμένος. Δουλεύω πολλές ώρες άσχετα που δεν φαίνεται. Δεν έχει σημασία πόσες φορές θα πέσεις αλλά πόσες θα σηκωθείς.

Ο προπονητής είναι λογικό να κάνει λάθη γιατί πρέπει να σκεφτεί σε λίγα δευτερόλεπτα. Με την Άγιαξ πως τα κατάφερα; Τι έπαθα μετά; Μπλακ άουτ;"

"Είμαι δημοκρατικός. Δεν τα παρατάω"

"Το εύκολο θα ήταν να άλλαζα παίκτες σε κάθε θέση, όμως το θέμα είναι να έχεις τα άντερα να αλλάζεις και σχηματισμό. Εμείς ρισκάραμε με τον Αγιάξ, αλλά και με την Φενέρ στο 1-1, έστω κι αν κάποιοι μπορεί να με θεωρούσαν τρελό. Το κάναμε και με τον Πανσερραϊκό, αλλά και με τον Άρη όμως δεν πέτυχε.

Αν δεν αποδώσει ο παίκτης δεν φταίει μόνο ο προπονητής. Μπορεί να κάνει και μια λάθος αλλαγή. Είμαι 41 χρονών και 10 χρόνια δουλεύω με διάλειμμα ενός μήνα. Πείτε μου ποιος το έχει κάνει αυτό;; Έχω περάσει από όλες τις σχολές. Δεν υπάρχει άλλη.

Ξέρεις πόσο μεγάλη ομάδα είναι ο ΠΑΟΚ. Έχει να πάρει τόσα χρόνια πρωτάθλημα αλλά ο κόσμος αυξάνεται. Εγώ ως Δερμιτζάκης δεν τα παρατάω.

Λένε για την σχέση μου με τους παίκτες. Είμαι δημοκρατικός άνθρωπός. Λένε πως υπάρχει αναρχία στα αποδυτήρια. Έχει μπει κανείς στα αποδυτήρια. Τι είναι μοναστήρι; Τα αποδυτήρια είναι ζωντανός οργανισμός, ένα μωσαϊκό, υπάρχουν και δύστροποι και παράξενοι αλλά και καλά παιδιά. Εγώ δεν θέλω 25 καλά παιδιά.
Πραγματικά έγιναν κάποια περιστατικά όμως τα "τσιμπάμε" δεν τα αφήνουμε. Αφού τα ξέρετε γιατί δεν έρχεστε να μου τα πείτε; Εμένα η πόρτα μου είναι ανοιχτή 3 ώρες πριν το ματς και 3 ώρες μετά. Σας κοιτάω στα μάτια και θα απαντήσω σ' ότι θέλετε. Τονίζω όμως πως η ομάδα είναι Μοναστήρι, υπάρχουν και προβλήματα. Όταν δεν υπάρχουν σας πληροφορώ πως εγώ ο ίδιος τα προκαλώ για να ξυπνάμε".

"Δεν θέλω χρόνο, έχω την εμπειρία"

"Μου λένε για την εμπειρία, ίσως δεν έχω την εμπειρία για τον ΠΑΟΚ, όμως αυτές τις μέρες που είμαι στην ομάδα πλέον είμαι έμπειρος και δεν χρειάζομαι χρόνια για να την αποκτήσω. Μπορώ να διαχειριστώ υψηλού επιπέδου ποδοσφαιριστές. Θεωρώ πως και οι 3 στόχοι του ΠΑΟΚ δεν εχουν ξεφύγει. Στην Ευρώπη πάμε καλά και δεν είναι αυτοσκοπός να περάσουμε στην επόμενη φάση. Στόχος ήταν να μπούμε στους ομίλους γιατί θα είχαμε πρόβλημα. Αν δεν περάσουμε δεν είναι αποτυχία, όμως στόχος είναι να κερδίζουμε για να φτιάξουμε όνομα στην Ευρώπη.

Όσο για το πρωτάθλημα, όσα είπε ο πρόεδρος μας καλύπτει. Όλοι το πιστεύουμε πως πάμε για πρωτάθλημα. Θα μου πείτε πως χάθηκαν βαθμοί και είναι δύσκολα τα πράγματα, όμως στόχος είναι η πορεία πρωταθλητισμού και να μπούμε πλέι οφ με την καλύτερη βαθμολογία. Φυσικά υπάρχει και το Κύπελλο και θα δείτε πως θα παίξουμε. Όπου κι αν παίζουμε θέλω να είμαστε σαν ΠΑΟΚ".

"Υπάρχουν μεγάλα συμβόλαια"

"Δυστυχώς υπάρχουν ποδοσφαιριστές με μεγάλα συμβόλαια που μου έχουν δείξει πως δεν μπορούν να προσφέρουν στην ομάδα. Γι' αυτό έχουν παίξει μόνο 15-16 ποδοσφαιριστές μέχρι τώρα.

Όλοι όμως οι παίκτες θα βοηθήσουν αφού υπάρχουν πολλά παιχνίδια και στο Κύπελλο. Αρκεί να μου το δείξουν και να με προκαλέσουν πρώτα στην προπόνηση και μετά στο γήπεδο. Αυτό θέλω. Να με προκαλέσουν. Θέλω να γυαλίζει το μάτι τους και τότε θα παίξουν, γιατί θέλω το καλό μου και θα βάζω όσους πρέπει να παίζουν.

Υπάρχει και ικανότητα και ταλέντο και πίστη σύμφωνα με την φιλοσοφία μου για να πετύχουμε όσα είπα πριν. Από 'δω και πέρα επειδή έχω αναπροσαρμόσει πολλά πράγματα μέσα μου, μπαίνω σε άλλη βάση γιατί ξέρει πως παίζω το κεφάλι μου στον ΠΑΟΚ. Και θέλω να παίξω το κεφάλι μου για μένα και για κανέναν άλλον!"

Στη συνέχεια οι δημοσιογράφοι είχαν την ευκαιρία να προβούν σε ερωτήσεις προς τον Παύλο Δερμιτζάκη.

Για την δήλωση Ζαγοράκη μετά το παιχνίδι: "Θεωρώ πως ο πρόεδρος το είπε εν βρασμώ ψυχής γιατί και ο ίδιος δεν το πιστεύει. Ο ίδιος μίλησε για πρωτάθλημα. Δικαιολογείται γιατί περνάει πίεση και στεναχώρια και θέλει την ανάκαμψη της ομάδας, όπως την πιστεύει ο ίδιος. Είναι όμως μια διαδικασία που και ο ίδιος σαν πρόεδρος δεν την έχει βιώσει το να παίζει η ομάδα σε δύο ταμπλό. Ό,τι είπε το είπε γιατί πιστεύει σ' αυτό το οικοδόμημα".

Για την δήλωση πως δεν θα παίζει το κεφάλι του για άλλους: "Πλέον θα είμαι πιο αποφασιστικός και πιο σκληρός σε κάποια πράγματα. Μέχρι τώρα προσπαθούσα να κάνω τα πάντα. Στην αρχή έδινα ευκαιρίες, όμως τώρα έχω κατασταλάξει και ξέρω ποιοι μπορούν να με βοηθήσουν κι ας παίζω το κεφάλι μου".

Για το αν υπάρχει πρόβλημα στα αποδυτήρια: "Οι σχέσεις δεν είναι οι άριστες, είναι όμως καλές. Υπάρχουν παίκτες από άλλες χώρες, όμως η σχέση είναι αρμονική. Κάποια παιδιά θα μπορούσαν να παίξουν σημαντικό ρόλο για τα αποδυτήρια, όπως έκανα και εγώ όταν ήμουν παίκτης. Όταν ερχόταν κάποιος ξένος τον έπαιρνα σπίτι μου, τον έκαναν παρέα, όμως τώρα δεν γίνεται. Σίγουρα όμως υπάρχει και η κούραση και όχι μόνο η σωματική. Δεν υπάρχει όμως κανένα πρόβλημα. Γιατί δεν έρχεται κάποιος να μου πει ποιο είναι το πρόβλημα; Δεν έχω γυρίσει την πλάτη σε κανέναν. Αλλά να είναι σοβαρό το θέμα γιατί πλέον μου χτυπάνε την πόρτα για να μην... πω γιατί θέματα".

Για τον ΠΑΟΚ που παρέλαβε: "Όταν μια ομάδα πάει καλά τότε όλα είναι καλά. Ότι και να γίνει ξεπερνιέται. Όταν δεν είναι καλά τότε αναδεικνύονται τα πάντα και περισσότερο από την πραγματικότητα. Δεν ήμουν στην προετοιμασία αλλά όλοι λένε πως ήταν ελλιπής. Ποιός δεν το λέει; Και μπορώ να μπω πως το ρόστερ δεν είναι σωστά δομημένο. Έχουμε 5 στόπερ και οι 5 με συμβόλαια μεγάλα. Οι δύο παίζουν και άλλοι μένουν και εκτός αποστολής. Ξέρεις τι είναι με 350.000 να μένεις εκτός αποστολής και να σου λένε να έρθεις γιατί να παίζεις; Δεν φταίω εγώ όμως, εγώ τα πληρώνω τώρα. Χρειάζεται 5 στόπερ η ομάδα; Και μάλιστα με μεγάλα συμβόλαια. Εγώ όμως έχω το πρόβλημα γιατί έρθετε ο "χ" και μου λένε πως ήρθα για να παίξω. Και ποιος στο είπε πως θα παίζεις; Γράφετε γιατί δεν παίζει ο Αθανασιάδης. Έχουμε για κορυφή τον Μουσλίμοβιτς, τον Παπάζογλου, τον Αθανασιάδη, τον Σαλπιγγίδη αλλά και τον Φιλομένο. Θα παίξω με 14 παίκτες; Είτε μείνει εκτός ο Παπάζογλου, είτε ο Αθανασιάδης, θα αδικώ τον άλλον. Και γι' αυτό δεν φταίω εγώ.

Δεν είναι απαραίτητος ο πέμπτος στόπερ. Αν είναι να πάρουμε και 6 για καβάντζα; Εγώ το θεωρώ υπερβολή. Θα μπορούσαμε να είχαμε 4 στόπερ και ένα πιτσιρικά ή 3 στόπερ και 2 πιτσιρικάδες. Γιατί πέντε με μεγάλα συμβόλαια;"
Για το τι τον ενδιαφέρουν τα μεγάλα συμβόλαια: "Εγώ θέλω τα οικονομικά της ομάδας να λειτουργούν ομαλά. Αν έρθει ο Ιανουάριος και πουν στον τεχνικό διευθυντή πως έχει 1 εκ. ευρώ γιατί να μην είναι 1.350.000 ευρώ; Γιατί να μην γλιτώσουμε ένα συμβόλαιο; Δεν γίνεται να μην ενδιαφέρει αυτό. Δεν είμαστε Παναθηναϊκός, ούτε Ολυμπιακός για να έχουμε την πολυτέλεια να αφήνουμε εκτός αποστολής παίκτες με 350.000 ευρώ. Η ομάδα πρέπει να έχει υγεία, που σημαίνει πως πρέπει άπαντες να πληρώνονται στην ώρα τους για να είναι ευχαριστημένοι".

Γιατί δεν έχει πάρει συμμετοχές: "Δεν θέλω να πω για παίκτες και να μπω σε τέτοια διαδικασία. Μετά θα με ρωτήσει ο καθένας για κάποιον παίκτη. Παίζουν κάποιοι γιατί πιστεύουμε πως είναι προσωπικότητες και μπορούν να πάρουν την ομάδα στην πλάτη τους. Ο Φωτάκης είναι πολύ καλός παίκτης και τον πιστεύω, ο Μπαλάφας είναι ο πιο επαγγελματίας από όλους και θα πάρει ευκαιρίες και έχει υπομονή, άλλοι δεν έχουν".

Για το αν υπάρχει πρόβλημα στην ομάδα όταν δέχεται γκολ: "Από τα 11 παιχνίδια που έχουμε παίξει, ένα αρνητικό είναι πως τα 7 προηγήθηκε ο αντίπαλος. Αυτό είναι πρόβλημα. Το να διαχειριστείς ένα αποτέλεσμα που είσαι μπροστά είναι εύκολο, ενώ όταν θες να ανατρέψεις είναι δύσκολο. Έχουμε πρόβλημα γιατί η ομάδα έδειξε πως δεν έχει υπομονή. Μέσα όμως από προπονήσεις μπορείς να τα φτιάξεις. Επτά φορές πως σκόραρε ο αντίπαλος; Λένε πως το ποδόσφαιρο είναι παιχνίδι λαθών. Από τα 11 γκολ που έχουμε δεχτεί τα 7 προήλθαν από τα ατομικά λάθη".

Για το τι εννοούσε για τα κάστρα πέφτουν από μέσα: "Δεν μίλησα για μένα, αλλά γι' αυτά που συμβαίνουν στον ΠΑΟΚ. Απ' αυτά που διαβάζετε αντιλαμβάνεστε πως κάνουν πόλεμο στον προπονητή; Θεωρώ πως καταλαβαίνετε ότι δεν είναι κάτι που έχει να κάνει με μένα. Δεν θα πω για ένα πόλεμο που γίνεται από εμάς τους ίδιους αλλά από ανταγωνιστές. Και το πρόβλημα το δημιουργείς στην αρχή, όχι μετά που θα έχει μεγαλώνει η ομάδα. Και ρωτάω θα μπορούσε να δοθεί το πέναλτι του Ελ Ζαρ στην Ξάνθη ή του Βιεϊρινια προχθές; Μετά τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά. Τον Άρη πέρσι πως τον κέρδισε η ομάδα. Βλέπετε πως υπάρχουν θέματα που δεν τα βλέπουν. Το θέμα είναι τι κάνουμε εμείς. Τρωγόμαστε μόνοι μας;"
Για το αν πιστεύει πως μπορεί να αλλάξει το κλίμα: "Το μεγαλύτερο πρόβλημα αυτή τη στιγμή είναι η ψυχολογία, αλλά και μια κούραση λόγω των παιχνιδιών. Πιστεύω πως η ομάδα μπορεί να ανακάμψει. Μπορεί να έχουμε πολύ δύσκολα παιχνίδια μπροστά μας, όμως υπάρχει κίνητρο".

Για το αν υπάρξει μεγαλύτερο πρόβλημα από την πίεση στους παίκτες:"Ο χρόνος είναι γιατρειά και θα βελτιωνόμαστε σ' αυτό το κομμάτι. Να μην δίνουμε σημασία και να κοιτάμε τα επόμενα ματς. Έχουμε μεγάλα παιχνίδια μπροστά μας και ευτυχώς που είναι μεγάλα και υπάρχει κίνητρο".

Για το αν έχει αναθεωρήσει για την σχέση με τους παίκτες και το ελκυστικό ποδόσφαιρο: "Δεν αναθεωρώ πως μ' αρέσει το ελκυστικό ποδόσφαιρο και δεν θέλω να μην παίξει έτσι η ομάδα. Ξέρω όμως πως δεν μπορεί να γίνει αυτό τώρα αλλά μπορεί στο μέλλον. Με τους παίκτες έχω αναθεωρήσει κάποια πράγματα και θεωρώ πως πρέπει να γίνω πιο επαγγελματίας.

Δεν μπορώ να κάνω κάτι καινούργιο. Το έμψυχο δυναμικό είναι συγκεκριμένο και το πιστεύω. Πιστεύω πως η ομάδα μπορεί να δυναμώσει. Δεν μπορεί ο Σαλπιγγίδης να μην ξέρει να σκοράρει ή ο Μουσλίμοβιτς που είχε τον τραυματισμό ή τον Βιεϊρίνια. Σίγουρα είναι πρόβλημα αυτή την στιγμή ειδικά για τον ΠΑΟΚ.

Πιστεύω στην ομάδα, στην διοίκηση και στους παίκτες και θα αλλάξει η εικόνα".

Για το πως μπορεί η ομάδα να μην έχει παίξει καλύτερα από πέρσι: "Πέρσι η ομάδα είχε μόλις έναν αγώνα την εβδομάδα. Απλά είναι τα πράγματα".

Για το αν περίμενε επίσημη στήριξη από τον Ζαγοράκη: "Μπορεί τώρα που δεν είμαστε φαβορί να πάρουμε τα αποτελέσματα. Δεν θέλω να κάνω δήλωση ο πρόεδρος γιατί την εμπιστοσύνη την καταλαβαίνω καθημερινά γιατί μιλάμε κάθε μέρα. Δεν μ' ενδιαφέρει να γίνει δημόσια. Εγώ εισπράττω μια εμπιστοσύνη".

Για το αν θα υπάρξει πλάνο ενόψει των δύσκολων αγώνων: "Δεν έχει γίνει αλλά θα γίνει γιατί υπάρχουν πολλά παιχνίδια που πρέπει να τα διαχειριστούμε σωστά".

Για το πότε θα δούμε παίκτες από τα τμήματα υποδομής: "Όταν ήρθα οι οπαδοί στην Τούμπα και στην Σουρωτή είπαν οι παίκτες πως δεν τους απασχολεί το οικονομικό. Τους απασχόλησε αλλά πήραν τις εγγυήσεις από τον πρόεδρο και όλα πέρασαν. Τώρα πότε θα βγει παίκτης δεν μπορώ να το ξέρω. Στόχος είναι να ρίξουμε τον μέσο όρο ηλικίας. Πήραμε τον Γιακουμή που είναι πάρα πολύ καλός και δεν υπάρχει περίπτωση να μην παίξει μπάλα, πήραμε τον Σακελλαρίου που τον είδατε, αλλά και ο Ελ Ζαρ είναι μικρός. Στόχος να πέσει ο μέσος όρος αλλά και να βγουν παίκτες από τις ακαδημίες. Γι αυτό παρακολουθώ τις ακαδημίες για να έχω προσωπική γνώμη".

Για τους παίκτες που δεν προσπαθούν: "Θα περιμένω να δω αν αλλάξει κάτι στους παίκτες και θα το κάνουμε σε μεταγραφικές περιόδου. Όποιος δεν προσπαθεί δεν θα αγωνίζεται. Παίζεις στον ΠΑΟΚ. Δεν επιτρέπεται να μην προσπαθείς, να μην γυαλίζει το μάτι σου, να μην θέλεις να παίξεις".

Γιατί είπε πως δεν κοιτά την πρόκριση: "Αυτοκτονήσαμε στην Μπριζ γιατί δεν έπαιξε; Ή μήπως γιατί δεν την αφήσαμε; Η Βιγιαρέαλ είναι δεύτερη στην Ισπανία και είδατε τι έγινε με την Μπριζ. Πως δεν είναι καλές ομάδες; Είπα αυτοσκοπός δεν είναι η πρόκριση. Όμως τι προσπαθούμε; Οι πράξεις τι δείχνουν; Να κερδίζουμε και να κοιτάμε μπροστά.

Η ομάδα και οποιαδήποτε ελληνική ομάδα να προχωρήσει σε δύο ταμπλό για πολύ. Σίγουρα προσπαθούμε σ' όλα τα ματς να είμαστε ανταγωνιστικοί, όμως ο κύριος στόχος από την πρώτη μέρα που ήρθα ήταν να περάσουμε στους ομίλους. Άρα από δω και πέρα ότι και να κάνουμε είναι καλό για τον ΠΑΟΚ. Αν δεν τα καταφέρουμε δεν μπορεί να στραβώσουμε.

Εγώ μίλησα για ανταγωνιστές και βλέπουμε διαιτησίες. Πιάνουμε πρώτα τις ομάδες που έχουν τον ίδιο στόχο. Βλέπουν τον ΠΑΟΚ να δυναμώνει και προσπαθούν να δημιουργήσουν έναν πόλεμο. Και αντί να κοιτάξουμε τους άλλους κοιτάμε τα δικά μας και ο καθένας προσπαθεί να κάνει κακό στον άλλον. Διαβάσαμε για τον Βρύζα και τον Σάντος. Ε, αυτό δεν είναι πρόβλημα; Μπλεκόμαστε σε μια διαδικασία μεταξύ μας και δεν κοιτάμε το πρόβλημα".

Για το τι θα πει στον κόσμο αν συνεχιστούν τα αποτελέσματα: "Ο κόσμος είναι ο χρηματοδότης και ο νικητής κάθε Κυριακής και το δείχνει σε κάθε ματς. Σίγουρα κάθε αντίδραση είναι λογική, αλλά μην ξεφεύγουμε και να μην έρχεται ο πανικός. Ο πανικός είναι ο χειρότερος εχθρός. Ο ΠΑΟΚ είναι η ζωή τους κι αν θέλουν να την σώσουν δεν πρέπει να είναι σε πανικό. Ξέρουμε ότι στεναχωριούνται, φοβούνται. Η επίσκεψη που έκαναν στα παιδιά ήταν καλό και χαιρόμαστε γι' αυτό. Όποια άλλη κίνηση δεν θα είναι καλή και θα πρέπει να ηρεμήσουμε. Όσο πιο μεγάλη ηρεμία έχουμε τόσο πιο γρήγορα θα ανακάμψουμε. Η ομάδα σίγουρα θα ανακάμψει.

Έχουν παίξει 22 παίκτες άλλοι περισσότερο και άλλοι λιγότερο. Κάποιοι μου έχουν δείξει πως δεν μπορώ να στηριχτώ. Αυτό δεν σημαίνει πως δεν θα τους ξαναδώ. Είπα ότι τα κάστρα πέφτουν από μέσα. Εγώ εννοώ πως η αντίδραση της ομάδας μπορεί να της δημιουργήσει πρόβλημα".

πηγή:www.sports24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου