Δευτέρα 11 Ιουλίου 2011

Γκοβού: «Δε μετανιώνω…»

Δε μετανιώνει για το παρελθόν και δεν προβληματίζεται για το μέλλον. Αυτός είναι ο Σίντνεϊ Γκοβού, που προβάροντας πλέον τη φανέλα της Εβιάν, μίλησε για το πέρασμα του από τον Παναθηναϊκό και το νέο ποδοσφαιρικό στοίχημα που βάζει στον φετινό του «σταθμό».

Θύμα του χρόνου και των συγκυριών, ο 32χρονος διεθνής δεν πρόλαβε με τους «πράσινους» να… πάει ταμείο!

Δεν κατάφερε να ξεδιπλώσει το ταλέντο του, κάτι που σίγουρα θα γινόταν αν συνέχιζε και τη νέα σεζόν στην Παιανία, όπως ο ίδιος τονίζει μιλώντας στους δημοσιογράφους της πατρίδας του.

Αναλυτικότερα όσα είπε…

Για τη χρονιά στον Παναθηναϊκό: «Πιστεύω πως αν έμενα στον Παναθηναϊκό θα μπορούσα τελικά να δείξω την αξία μου. Όμως ο σύλλογος βρίσκεται σε μεγάλη οικονομική κρίση και τα πράγματα είναι δύσκολα. Όταν εμφανίστηκε η προοπτική της Εβιάν, είπα “Γιατί όχι;”. Δεν μετανιώνω που πήγα στην Ελλάδα».

Για όσα ακούγονται σχετικά με την εξωγηπεδική του ζωή: «Δεν είμαι και τόσο κακός. Όλοι λένε πως είμαι έτσι ή είμαι αλλιώς. Όμως ήμουν δέκα χρόνια στη Λιόν κι έπαιζα σχεδόν συνέχεια. Για να με πάρουν στην Εβιάν, μάλλον ήξεραν ποιος είμαι. Όσο μεγαλώνεις ηρεμείς, αλλά η εικόνα σου παραμένει ίδια. Έχω μάθει να ζω με αυτό».

Για το τι θα προσφέρει στη νεοφώτιστη στη Ligue 1, Εβιάν: «Πιστεύω πως αν κάνω καλή προετοιμασία, μπορώ να προσφέρω ό,τι πρόσφερα πάντα. Όσο μεγαλώνεις εξελίσσεσαι, γίνεσαι λίγο πιο έξυπνος στο παιχνίδι σου κι εγώ είμαι ένας παίκτης που βασίζεται στο ένστικτό του. Δύσκολα θα αλλάξω. Το ίδιο και εκτός γηπέδων. Δεν είμαι αυτός που θα βάλει τις φωνές στα αποδυτήρια ή που θα μιλήσει μπροστά σε όλη την ομάδα στο ημίχρονο. Έρχομαι ήσυχα. Ακόμη κι αν έχω κάποιο όνομα, δεν το επιδεικνύω».

Για το αν μετανιώνει για κάτι στην καριέρα του: «Θα μπορούσα να είχα κάνει περισσότερα στην Εθνική Γαλλίας, αλλά πάλι θα μπορούσα να μην έχω κάνει και τίποτα στο ποδόσφαιρο. Έκανα ό,τι έκανα. Σίγουρα θα μπορούσα να πετύχω κάτι παραπάνω, αλλά θα μπορούσα εξίσου εύκολα να έχω εκτροχιαστεί».

Για το κεφάλαιο Εθνική Γαλλίας: «Το γήπεδο θα δείξει την αλήθεια. Δεν ονειρεύομαι. Ξέρω πως θα είναι πολύ δύσκολο, αλλά ποτέ δεν ξέρεις. Σε λίγες ημέρες θα είμαι 32, αλλά ακόμη δεν γέρασα!».

Για την περιπετειώδη πορεία των «τρικολόρ» στο Μουντιάλ της Νοτίου Αφρικής: «Δεν ξέρω αν θα ξεχάσω ό,τι έγινε, αλλά πρέπει να κοιτάξουμε μπροστά. Εγώ αναγνώρισα το δικό μου μερίδιο ευθύνης. Ο καθένας είναι ελεύθερος να κάνει το ίδιο ή να μην το κάνει καθόλου. Η ευθύνη πρέπει να μοιραστεί σε όλους: παίκτες, προπονητής και διευθυντές. Όταν κερδίζεις, είσαι χαρούμενος να βρίσκεται στα πρωτοσέλιδα. Όμως πρέπει να αποδέχεσαι και την άλλη όψη του νομίσματος, όταν τα πράγματα δεν πάνε καλά. Είμαστε στην πρώτη γραμμή και δεχόμαστε την κριτική. Πλέον η ομάδα έχει νέο προπονητή, νέο σύνολο και νέους παίκτες».

Για το κατά πόσο σκέφτεται την επιστροφή του στη Λιόν: «Πηγαίνω εκεί που με θέλουν. Αν υπήρχε πιθανότητα, σίγουρα θα το σκεφτόμουν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου