Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011

Παρουσιάστηκαν Δασκαλάκης και Χαβίτο


Στην επίσημη παρουσίαση των Δασκαλάκη και Χαβίτο προχώρησε η ΠΑΕ. "Τιμή μου που διαδέχομαι ως Έλληνας τον Νικοπολίδη", τόνισε ο γκολκίπερ, με τον Ισπανό να χαρακτηρίζει τον Ολυμπιακό μεγάλη ευκαιρια για την καριέρα του.Ο Ολυμπιακός παρουσίασε επίσημα το μεσημέρι της Δευτέρας (4/5) τους Σήφη Δασκαλάκη και Φρανθίσκο Χαβίτο, με τον πρώτο να υπογραφει διετές συμβόλαιο συνεργασίας με οψιόν ανανέωσης για έναν ακόμη, ενώ ο δεύτερος κλειστό τριετές.

Ο Ισπανός μέσος εμφανίστηκε χαρούμενος από τη μεταπήδησή του στους πρωταθλητές Ελλάδας, ενώ παράλληλα τόνισε πως δεν έχει επηρεαστεί από την αγωνιστική του απραξία το τελευταίο διάστημα. "Είμαι πολύ χαρούμενος που ανήκω πλέον στον Ολυμπιακό. Είναι μία πολύ μεγάλη ευκαιρία για μένα να εξελιχθώ στην καριέρα μου σε μία τόσο μεγάλη ομάδα.

Ελπίζω να ανταποδώσω την εμπιστοσύνη που μου έδειξε η ομάδα. Είναι καλό να υπάρχει ανταγωνισμός, για να παίζουν οι καλύτεροι και να αποδίδει καλύτερα η ομάδα".

Στην συνέχεια αναφερόμενος στην "περιπέτεια" του στη Ντεπορτίβο Λα Κορούνια τόνισε: "Με επηρέασε ψυχολογικά και όχι τόσο αγωνιστικά. Ήθελα να παίξω εκεί. Τώρα όμως υπάρχει μπροστά μου η προετοιμασία".

Σε ερώτηση δε που του έγινε, αναφορικά με το πέρασμα του από τις ακαδημίες της Μπαρτσελόνα, υπογράμμισε: "Οι προπονητές μου στην Μπαρτσελόνα με έμαθαν να σέβομαι τον αντίπαλο μου και να μην τον φοβάμαι".

Από την πλευρά του ο Σήφης Δασκαλάκης τόνισε: "Τιμή μου που διαδέχομαι ως Έλληνας τον Αντώνη Νικοπολίδη. Ήρθα στον μεγαλύτερο σύλλογο. Είναι η μεγαλύτερη ομάδα στην Ελλάδα.

Γνωρίζω πολύ καλά τις απαιτήσεις. Ήρθα να δουλέψω σκληρά, με επιμονή και υπομονή, για να δικαιώσω τους ανθρώπους που με έφεραν. Ελπίζω φέτος να κατακτήσουμε όλους τους τίτλους που διεκδικούμε".

Να σημειωθεί ότι ο Γιάννης Βρέντζος παρέδωσε στη συνέχεια τις φανέλες του Ολυμπιακού στα νέα αποκτήματα της ομάδας, με τους αριθμούς που θα έχουν οι δύο παίκτες τη νέα σεζόν να αποφασίζονται την Τρίτη.







πηγή:www.sports24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου