Τετάρτη 16 Μαρτίου 2011

Μπουμσόνγκ: «Στην Ελλάδα συνάντησα το χειρότερο πρωτάθλημα»


Κάπου μετά την περιπλάνηση του στα ευρωπαϊκά γήπεδα ο Ζαν Αλέν Μπουμσόνγκ έκανε τη χειρότερη ανακάλυψη της καριέρας του… το ελληνικό πρωτάθλημα! Μοναδική σανίδα σωτηρίας ο Παναθηναϊκός, τον οποίο όμως εύκολα θα άφηνε για να κλείσει την καριέρα του στην αγαπημένη του Λιόν, όπως εξηγεί στη γαλλική ιστοσελίδα “francesoir.fr”.

«Στην αρχή τα πράγματα ήταν δύσκολα, αλλά όλα διορθώθηκαν. Έχοντας παίξει στο πρωτάθλημα της Γαλλίας (Χάβρη, Οσέρ, Λιόν) της Σκωτίας (Ρέιντζερς), της Αγγλίας (Νιούκαστλ) και της Ιταλίας (Γιουβέντους), ανακάλυψα και την Ελλάδα. Είναι το... χειρότερο που έχω συναντήσει ποτέ. Το επίπεδο δεν είναι καταπληκτικό. Το κλίμα κυρίως είναι πολύ επιθετικό. Οι οπαδοί είναι βίαιοι.

Οι δικοί μας δεν αποτελούν εξαίρεση καθώς ο Παναθηναϊκός έχει παίξει πέντε ματς κεκλεισμένων των θυρών. Το κακό είναι πως το πάθος μετριάζεται από μια αυξημένη πίεση που οδηγεί στην βία. Ήμουν προς την φυσούνα, στο πρώτο μου ματς, όταν έπρεπε να αποφύγω μπουκάλια που πετούσαν οι φίλαθλοι σε παίκτες κατά την διάρκεια μιας διακοπής.

Επίσης άκουγα ήχους μαϊμούς την άνοιξη. Ελπίζω η κυβέρνηση να μην περιμένει να αντιδράσει όταν ένας ποδοσφαιριστής πεθάνει», ανέφερε το «χάμερ» των «πράσινων», με το γαλλικό δημοσίευμα να υιοθετεί στην παρουσίαση του παίκτη το προσωνύμιο που του έχει αποδοθεί στη χώρα μας.

Αντίθετα με το ελληνικό πρωτάθλημα και τους οπαδούς του, ο Γάλλος είχε έναν καλό λόγο να πει για την ομάδα στην οποία αγωνίζεται, εκφράζοντας την ικανοποίηση του που είναι μέλος μίας ομάδας με φιλοδοξίες και της προσπάθειας να ανακτήσει την παλιά της αίγλη. Αυτό που μάλλον δεν τον ικανοποίησε στη συμφωνία του με τον Παναθηναικό ήταν το μειωμένο συμβόλαιο συγκριτικά με αυτό που είχε στους «λιονέ».

«Είμαι περήφανος που υποστηρίζω τον Παναθηναϊκό να ανακτήσει την παλιά του αίγλη. Υπάρχουν φιλοδοξίες εδώ. Όταν υπέγραψα, έκανα μια οικονομική προσπάθεια, κόβοντας το 15% από τον μισθό που έπαιρνα στην Λιόν. Στην Λιόν ήθελα ένα χρόνο ακόμα για να ολοκληρώσω το συμβόλαιο μου και στον Παναθηναϊκό έχω υπογράψει για τρία χρόνια. Νομίζω πως μπορώ να παίξω στο υψηλότερο επίπεδο για άλλα τρία χρόνια».

Το σίγουρο είναι πως τα επόμενα τρία χρόνια θα τον έβρισκαν ευτυχή αν πραγματοποιούσε το προσωπικό του στο ποδόσφαιρο στοίχημα, που δεν είναι άλλο από την επιστροφή στη Λιόν, κλείνοντας εκεί την ποδοσφαιρική του πορεία.

«Θα ήθελα να μείνω στην Λιόν, έναν σύλλογο που αγαπώ, μια πόλη όπου σκοπεύω να μείνω όταν τελειώσω την καριέρα μου. Να επιστρέψω στη Λιόν θα ήταν ένα υπέροχο όνειρο. Δεν ήθελα να φύγω. Δεν μου το είπαν ποτέ ξεκάθαρα, αλλά ένιωθα πως ήθελαν να φύγω. Έχω ακόμα επαφές με πρώην συμπαίκτες μου και με τον Κλοντ Πιέλ (προπονητής) επίσης, τον Μπερνάρν Λακόμπ που με καλωσόρισε σαν να μην είχα φύγει ποτέ.

Όταν είπα στον πρόεδρο Ολάς, ότι θα ήμουν χαρούμενος αν επέστρεφα, μου χαμογέλασε. Δεν κατηγορώ κανέναν, έτσι είναι ο κόσμος του ποδοσφαίρου. Η Λιόν ήθελε να μειώσει τα έξοδα και ως ένας από τους παίκτες που είχε από τα μεγαλύτερα συμβόλαια, ήμουν το πρώτο θύμα αυτής της πολιτικής».

Το βέβαιο είναι πως αν ο Μπουμσόγκ ήταν ακόμη μέλος της γαλλικής ομάδας, απόψε θα είχε την ευτυχία να αγωνίζεται ακόμη στα γήπεδα του Τσάμπιονς Λιγκ και να διεκδικεί απέναντι στη Ρεάλ Μαδρίτης την πρόκριση στους «8». Η προιστορία των αγώνων μεταξύ των δύο ομάδων αλλά και το αποτέλεσμα του πρώτου αγώνα αφήνει αρκετά σε αυτό το στοίχημα προγνωστικά υπέρ των Γάλλων. Τώρα, το καλύτερο που μπορεί να διεκδικήσει με το «τριφύλλι» είναι η πρώτη θέση στα πλέι-οφ, αφού οποιοσδήποτε άλλος στόχος έχει από νωρίς απομακρυνθεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου