Κυριακή 25 Ιουλίου 2010

ΑΝΤΙΟ ΤΟΥ ΓΚΟΥΤΙ

Μετά από σχεδόν 25 χρόνια παρουσίας στην Ρεάλ Μαδρίτης ο 33χρονος χαφ(πρώην στόχος του Ολυμπιακού)λέει αντίο και οδεύει προς την Μπεσίκτας.
Οι δηλώσεις:
"Ευχαριστώ τη Ρεάλ Μαδρίτης για όλα όσα έζησα μαζί της αυτά τα χρόνια. Ευχαριστώ τους φιλάθλους, με τους οποίους είχαμε μία ξεχωριστή σχέση. Ήρθε η στιγμή να φύγω. Όμως αυτή η ομάδα θα είναι πάντα στην καρδιά μου. Αγωνιζόμουν σε αυτή για 24 ολόκληρα χρόνια, τα 15 εξ αυτών ως μέλος της πρώτης ομάδας. Ήρθα εδώ εννέα χρονών και φεύγω στα 33 μου. Δεν είναι εύκολη απόφαση για μένα να αποχωρήσω, αλλά ελπίζω πως όταν σταματήσω το ποδόσφαιρο θα επιστρέψω στο σπίτι μου"

"Δεν έχω αποφασίσει ακόμη. Έχω μια ενδιαφέρουσα πρόταση από την Μπεσίκτας, αλλά ακόμη δεν έχω πάρει την απόφασή μου. Το μόνο σίγουρο είναι πως όπου κι αν πάω θα δώσω τον καλύτερό εαυτό μου".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου