Παρασκευή 30 Ιουλίου 2010

ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΥΛΑ ΜΠΟΥΜΣΟΝΓΚ

Παίκτης του Παναθηναϊκού και με τη... βούλα είναι ο Ζαν Αλέν Μπουμσόνγκ, ο οποίος υπέγραψε τριετές συμβόλαιο συνεργασίας με τους νταμπλούχους Ελλάδος. Μετά την οριστικοποίηση της μεταγραφής του Γάλλου αμυντικού από τη Λιόν, την οποία ανακοίνωσε και η γαλλική ομάδα, η "πράσινη" ΠΑΕ παρουσίασε τον παίκτη στους εκπροσώπους των ΜΜΕ.

Ο Γάλλος κεντρικός αμυντικός που θα φοράει τη φανέλα με το νούμερο 4, στις πρώτες του δηλώσεις τόνισε ότι θέλει να μεγαλουργήσει με τους "πράσινους", συμπλήρωσε ότι θα δώσει τον καλύτερο εαυτό του και εξέφρασε την επιθυμία να γίνει ο ηγέτης της άμυνας του Παναθηναϊκού.

"Ευχαριστώ για την υποδοχή και τα καλά λόγια. Ήρθα στον ΠΑΟ για να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό. Θέλω να προσαρμοστώ και να παίξω όσο καλύτερα μπορώ και όταν αυτό γίνει αυτό, τότε με φυσικό τρόπο μπορώ να ηγηθώ της άμυνας της ομάδας" τόνισε αρχικά και συνέχισε, αναφερόμενος στην επιλογή του να έρθει στον Παναθηναϊκό:

"Γνωρίζω πολύ καλά ότι δεν μετράει το παρελθόν και το βιογραφικό. Καθημερινά πρέπει να αγωνίζομαι και να αποδεικνύω τι μπορώ να κάνω. Όταν έρχεσαι σε μια νέα ομάδα, οφείλεις να δείξεις αυτό που περιμένουν. Όταν μια ομάδα κάνει κινήσεις που δείχνουν πόσο σε θέλει, δεν κάνεις τίποτα άλλο από το να θέλεις να ανταποκριθείς σε αυτήν την εμπιστοσύνη. Θέλω να μεγαλουργήσει ο ΠΑΟ κι εγώ να μεγαλουργήσω μαζί του".

Όσον αφορά το χρονικό διάστημα που πιστεύει ότι θα μπορεί να βοηθήσει το "τριφύλλι", ο Μπουμσόνγκ είπε: "Είμαι 30 ετών και υπέγραψα τριετές συμβόλαιο. Θα ήθελα να παίζω και πέντε και δέκα χρόνια ακόμα. Ξέρω όμως πως πλησιάζω στο τέλος της καριέρας μου και θα ήθελα αυτό να γίνει με τον Παναθηναϊκό και με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και όσο καλύτερα γίνεται".

Ξεκαθάρισε ότι για τον ίδιο προέχει ο Παναθηναϊκός, ωστόσο αναφέρθηκε και στο ενδεχόμενο επιστροφής του στην εθνική Γαλλίας, τονίζοντας: "Εμένα το μυαλό μου είναι στον Παναθηναϊκό, αυτός είναι η προτεραιότητα μου. Αν έρθει μέσα από τις εμφανίσεις μου και κλήση στην εθνική, αυτό θα είναι κάτι εξαιρετικό για εμένα".

Για τον κόσμο του Παναθηναϊκού είπε: "Ένας σύλλογος, για να είναι μεγάλος, πρέπει να έχει πολύ και φανατικό κοινό. Θα τα δώσω όλα, για να πάρει τίτλους η ομάδα μου και να ικανοποιήσω τους φιλάθλους", ενώ δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στη μητέρα του, η οποία παίζει ρόλο στη ζωή και τις αποφάσεις του: "Έχουμε ισχυρό δεσμό ειδικά με την μητέρα μου. Η διάθεσή μου είναι να τη συμβουλεύομαι πάντα και να είναι παρούσα στη ζωή μου και σε κάθε σημαντική απόφασή μου".

ΠΗΓΗ:WWW.NOVASPORTS.GR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου