Κυριακή 12 Ιουνίου 2011

Τσιρίλο: «Μέσω ίντερνετ η ενημέρωση μου για τον ΠΑΟΚ»


Για τον ίδιο πρωταρχικό στο ποδόσφαιρο στοίχημα σε αυτή τη φάση της καριέρας του είναι η παραμονή του στον ΠΑΟΚ, τα νέα όμως από το ίντερνετ δεν του προσφέρουν σαφή σε αυτό το στοίχημα προγνωστικά.

Ο Μπρούνο Τσιρίλο επιθυμεί να συνεχίσει την καριέρα του στον «Δικέφαλο» του Βορρά. Το συμβόλαιο του ολοκληρώνεται και παρά τη γνωστοποίηση των προθέσεων του στους ανθρώπους της «ασπρόμαυρης» ΠΑΕ, οι τελευταίοι δεν έχουν εκδηλώσει ακόμη τις προθέσεις τους.

Όπως είπε ο ίδιος σε αθλητική εφημερίδα, η ενημέρωση του στο διάστημα της άδειας του περιορίζεται στις ειδήσεις του διαδικτυακού κόσμου και από εκεί δεν έχει βγει καμία πληροφορία για το μέλλον του.

«Μετά τη συζήτηση που είχαμε στο τέλος των πλέι οφ δεν έχω κάνει κάποια καινούργια επαφή με κάποιον από την ομάδα. Από όσο ξέρω ούτε ο ατζέντης μου είχε κάποια νεώτερη επαφή, γιατί αν γινόταν αυτό θα με είχε ενημερώσει. Εγώ περιμένω μία ενημέρωση για να έρθω και να υπογράψω το νέο μου συμβόλαιο στον ΠΑΟΚ. Η θέλησή μου είναι γνωστή στους ανθρώπους της ομάδας.

Ξέρουν ότι θέλω να παραμείνω και του χρόνου. Περνάω πολύ καλά στη Θεσσαλονίκη, αλλά από τη στιγμή που δεν έχω κάτι νεώτερο δεν μπορώ να πω ότι θα μείνω 100%. Ενημερώνομαι καθημερινά για τον ΠΑΟΚ μέσω ίντερνετ. Ξέρω ότι ήρθε καινούργιος προπονητής και μάλιστα γνωρίζω ότι ο κ. Μπόλονι έχει επιτυχίες στην καριέρα του ως τώρα. Είναι σημαντικό που ο ΠΑΟΚ συμφώνησε μαζί του», δήλωσε στην εφημερίδα «Εξέδρα» ο Ιταλός αμυντικός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου