Κυριακή, 22 Μαΐου 2011

Ξέρει να... ΙσπαΝΙΚΑ ο Φέτελ

Σε ένα Grand Prix με πολλές εναλλαγές και έναν φανταστικό Φερνάντο Αλόνσο στη εκκίνηση, ο Σεμπάστιαν Φέτελ κατάφερε να πάρει την πιο δύσκολη φετινή του νίκη στην πίστα της Καταλωνίας. Στη δεύτερη θέση ο Λιούις Χάμιλτον, συμπλήρωσε την τριάδα του βάθρου ο Τζένσον Μπάτον.Το φετινό πρωτάθλημα, είναι αλήθεια, ότι το παρακολουθούμε με περισσότερη ευχαρίστηση. Στην πίστα της Καταλωνίας, ο 5ος αγώνας της χρονιάς ήταν συναρπαστικός, είχε εναλλαγή συναισθημάτων, αλλά στο τέλος χαμογέλασε ξανά ο Φέτελ.
Η McLaren του Λιούις Χάμιλτον βρέθηκε πιο πίσω, στη 2η θέση που στους τελευταίους γύρους πίεζε τον παγκόσμιο πρωταθλητή για την πρώτη θέση. Ο Φέτελ όμως διατήρησε την θέση του, έφτασε στην 4η φετινή του νίκη και είναι το μεγάλο φαβορί, από νωρίς, για τη κατάκτηση και του φετινού πρωταθλήματος.

Ο καιρός στο χωριό Μοντμελό δεν... έστειλε τον κόσμο στις παραλίες, αλλά τον έφερε στις εξέδρες της πίστας της Καταλωνίας.

Οι φίλοι του Αλόνσο, για ακόμα μια φορά τίμησαν τον εθνικό του ήρωα και εκείνος φρόντισε να τους αποζημιώσει με το... καλημέρα.

Πρώτος για 20 γύρους ο Αλόνσο

Με το που έσβησαν το κόκκινα φώτα, ο Ισπανός ενεργοποίησε το KERS του πέρασε τον Φέτελ και στη συνέχεια εκμεταλλεύτηκε το λάθος του Γουέμπερ, να αφήσει τη γραμμή του και έτσι βρέθηκε πριν το στρίψιμο της πρώτης στροφής να ηγείται της κούρσας.

Έτσι, ο Γουέμπερ έχασε την ευκαιρία να διατηρηθεί πρώτος και δεν χάρηκε ιδιαίτερα την πρώτη του pole position για φέτος. Εξαιρετικός, ήταν στην εκκίνηση και ο Μίκαελ Σουμάχερ, ο οποίος από τη 10η θέση βρέθηκε να κερδίζει θέσεις και να πλασάρεται 6ος.

Αργότερα, ξεκίνησε η μάχη των pit stops. Ο Μαλντονάδο μπήκε στον 9ο γύρο για αλλαγή ελαστικών. Ο Φέτελ στο 10οακολούθησε, βάζοντας τη μαλακή γόμα, αλλά στην έξοδό του βρέθηκε πίσω από τους Μπάτον και Μάσα, οι οποίοι αν και αρχικά φαίνονταν δύσκολοι αντίπαλοι, τελικά κατάφερε να τους προσπεράσει γρήγορα.

Στη συνέχεια, ήρθε η σειρά των Αλόνσο, Γουέμπερ Χάμιλτον και Μπάτον, να μπουν διαδοχικά για pit. O Αλόνσο από την πρώτη διαδικασία βγήκε νικητής, με τη σειρά να είναι: Αλόνσο, Φέτελ, Χάμιλτον, Γουέμπερ, Μπάτον και Ντι Ρέστα.

Και τώρα οι δυο τους (Φέτελ-Χάμιλτον)

Στη δεύτερη σειρά των pit stops , ο Αλόνσο βγήκε πίσω από τον Φέτελ, ενώ αργότερα και ο Χάμιλτον βγήκε μπροστά από το κόκκινο μονοθέσιο του Ισπανού.

Οι αλλαγές στην κορυφή έφεραν και τον Χάμιλτον στην πρώτη θέση, αλλά τελικά ο Φέτελ ήταν εκείνος που είχε την πρωτοπορία, με τους δυο πιλότους να αυξάνουν τη διαφορά τους από τον Αλόνσο, που αργότερα είδε μαζί με τον Γουέμπερ, τον Μπάτον να τους περνάει, έχοντας πιο φρέσκα ελαστικά.

Μάλιστα, ο Γουέμπερ κέρδισε αργότερα ακόμα μια θέση και άφησε πίσω του τον Αλόνσο, που από τέταρτος, βρέθηκε πρώτος και από πρώτος... τελικά κατέληξε να είναι πέμπτος.

Στους τελευταίους γύρους, ο Φέτελ έτρεχε χωρίς να έχει στη διάθεσή του το KERS, γεγονός που έδωσε την ευκαιρία στον Χάμιλτον να πιέζει για την πρώτη θέση. Ο Γερμανός όμως κατάφερε να διατηρηθεί στην κορυφή κα να πάρει την τέταρτη φετινή του καρό σημαία.

Έτσι, ο Φέτελ έχει φτάσει στους 118 βαθμούς της βαθμολογίας, με τον Χάμιλτον να είναι πίσω του με 77. Η διαφορά δηλαδή είναι μεγάλη και ο νεότερος παγκόσμιος πρωταθλητής, αν συνεχίσει έτσι θα κάνει δύο τους τίτλους του.

Αναλυτικά η κατάταξη: 

1. Φέτελ, Red Bull, 1:39:03.301 
2. Χάμιλτον, McLaren, +0.630 
3. Μπάτον, McLaren, +35.697 
4. Γουέμπερ, Red Bull, +47.966 
5. Αλόνσο, Ferrari, +1 γύρος 
6. Σουμάχερ, Mercedes, +1 γύρος 
7. Ρόσμπεργκ, Mercedes, +1 γύρος 
8. Χάιντφελντ, Renault, +1 γύρος 
9. Πέρες, Sauber, +1 γύρος 
10. Κομπαγιάσι, Sauber, +1 γύρος 
11. Πετρόφ, Renault, +1 γύρος 
12. Ντι Ρέστα, Force India, +1 γύρος 
13. Σούτιλ, Force India, +1 γύρος 
14. Μπουεμί, Toro Rosso, +1 γύρος 
15. Μαλδονάτο, Williams, +1 γύρος 
16. Αλγκουερσουαρί, Toro Rosso, +2 γύροι 
17. Μπαρικέλο, Williams, +2 γύροι 
18. Τρούλι, Lotus, +2 γύροι 
19. Γκλοκ, Virgin, +3 γύροι 
20. Ντ’αμπρόσιο, virgin +3 γύροι 
21. Καρθικέγιαν, HRT, +4 γύροι 

Δεν κατάφεραν να τερματίσουν οι: 

1. Μάσα, Ferrari 
2. Κοβαλάινεν, Lotus 
3. Λιούτσι, HRT 








πηγή:www.auto24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου