Σάββατο 16 Οκτωβρίου 2010

Το απίστευτο στοίχημα του Ρονάλντο!

Το "φαινόμενο" έβαλε προσωπικό στοίχημα με Βραζιλιάνο κωμικό πως θα ζυγιστεί... live στην τηλεόραση αν δεν κατακτήσει η Κορίνθιανς το φετινό πρωτάθλημα!Eδώ και πολλά χρόνια ο Ρονάλντο έχει έναν αντίπαλο που όσο και προσπαθεί δεν καταφέρνει να νικήσει, και αυτός δεν είναι άλλος από τα παραπανίσια κιλά του... Το γεγονός αυτό μάλιστα έφτασε το "φαινόμενο" στο σημείο να αυτοσαρκάζεται για το περίφημο βάρος του.
Πώς; Βάζοντας προσωπικό στοίχημα με έναν Βραζιλιάνο κωμικό πως σε περίπτωση που η Κορίνθιανς δεν κατακτήσει φέτος το πρωτάθλημα είναι έτοιμος να ζυγιστεί δημόσια, live στην τηλεόραση!

"Όμως εγώ θα φέρω τη ζυγαριά", τόνισε αστειευόμενος ο 34άχρονος Βραζιλιάνος σταρ, για να προσθέσει: "Δεν είμαι τόσο λεπτός όσο νόμιζα αλλά ούτε και τόσο χονδρός όπως λένε οι περισσότεροι".

Πόσες είναι οι πιθανότητες του Ρονάλντο να ζυγιστεί μπροστά στις κάμερες και να αποκαλυφθεί το... μυστήριο αναφορικά με τα κιλά του;

Αρκετά... καλές αυτή τη στιγμή αν αναλογιστούμε πως η Κορίνθιανς είναι έξι σερί ματς μακριά από τη νίκη, βρίσκεται πέντε πόντους πίσω από την πρωτοπόρο Κρουζέιρο ενώ εξακολουθεί να παραμένει "ακέφαλη" στην άκρη του πάγκου μετά την παραίτηση του Αντίλσον Μπατίστα.

Ουσιαστικά, αυτό στο οποίο ποντάρει το "φαινόμενο" για να κερδίσει το στοίχημα είναι η δική του επιστροφή στα γήπεδα. "Είμαι στη διάθεση της ομάδας από αυτή την Κυριακή.

Ελπίζω ότι η επιστροφή μου θα είναι σημαντική για την ομάδα, ελπίζω να είμαι αποφασιστικός όπως ήμουν πάντα. Με δυσαρεστεί που έμεινα έξω κάποιο διάστημα αλλά αυτή είναι για μένα η καλύτερη στιγμή να επανέλθω.

Απέχουμε πέντε βαθμούς από την κορυφή και έχουμε και το μεταξύ μας παιχνίδι με την Κρουζέιρο, έχουμε μεγάλες πιθανότητες να αναδειχτούμε πρωταθλητές",κατέληξε χαρακτηριστικά.

πηγή:www.sports24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου