Δευτέρα 30 Αυγούστου 2010

Νασούτι: "Έτοιμος να προσφέρω"

Έτοιμος να προσφέρει άμεσα δήλωσε ο Κριστάν Νασούτι κατά την άφιξη του στο αεροδρόμιο "Ελευθέριος Βενιζέλος". Θα περάσει από ιατρικές εξετάσεις και θα υπογράψει το συμβόλαιο του μέσα στην ημέρα ο Αργεντινός.Ο 29χρονος αμυντικός είναι ο εκλεκτός του Ντούσαν Μπάγεβιτς στο κέντρο της άμυνας ως αντικαταστάτης του Ντάνιελ Μαϊστόροβιτς, που συνεχίσει την καριέρα του στην Σκωτία και την Σέλτικ.
Την Δευτέρα το πρωί ο Αργεντινός άσος έφτασε στην Ελλάδα και την Αθήνα με σκοπό να περάσει από ιατρικές εξετάσεις και στη συνέχεια να υπογράψει μονοετές συμβόλαιο.

Στις πρώτες του δηλώσεις ο Νασούτι δήλωσε έτοιμος να προσφέρει: "Προσωπικά είμαι ήδη έτοιμος να αγωνιστώ. Έχω κάνει όλη την προετοιμασία και τις προπονήσεις με την Ρίβερ Πλέιτ και μπορώ να προσφέρω άμεσα", είπε αρχικά.

Μιλώντας για την επιλογή του να έρθει στην ΑΕΚ, τόνισε: "Είμαι ευχαριστημένος από την ευκαιρία που μου δίνεται στην ΑΕΚ. Ελπίζω να πάνε όλα καλά και να ολοκληρωθεί σήμερα η μεταγραφή για να τεθώ και στη διάθεση του προπονητή
μου το συντομότερο δυνατό. Πάντα υπάρχει η φιλοδοξία για την κατάκτηση του πρωταθλήματος".

Η ΑΕΚ θα τον αποκτήσει με την μορφή δανεισμού για ένα χρόνο και το επόμενο καλοκαίρι θα αποφασίσει για το αν θα ενεργοποιήσει την ρήτρα απόκτησης του από την Ρίβερ πλέιτ.

ΠΗΓΗ:WWW.SPORTS24.GR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου