Πέμπτη 22 Ιουλίου 2010

ΤΕΛΟΣ Ο ΚΡΙΣ

Κρις ήταν και... πάει!
Ο Βραζιλιάνος στόπερ ανανέωσε το συμβόλαιο του με την Λιόν για τα επόμενα δύο χρόνια και πλέον ο Παναθηναϊκός πάει για άλλα. «Είχα πρόταση από τον Παναθηναϊκό αλλά ήθελα να μείνω».Η συμφωνία ανακοινώθηκε από την επίσημη ιστοσελίδα της Λιόν. Μάλιστα φιλοξενείται συνέντευξη του Βραζιλιάνου στόπερ που μίλησε για όλους για όλα σχετικά με το… σίριαλ που είχε δημιουργηθεί αυτό το καλοκαίρι σχετικά με την παραμονή του.
«Συμφωνήσαμε το βράδυ της Τετάρτης για δύο ακόμη χρόνια. Θα μείνω στην Λιόν μέχρι το 2013. Αργήσαμε λίγο αλλά όλα πήγαν καλά. Το κλαμπ είχε προτάσεις αλλά εγώ περισσότερες και έτσι συμφωνήσαμε. Είμαι χαρούμενος εδώ στη Λιόν. Και εγώ και η οικογένεια μου. Είναι υπέροχο. Ξεκινάω την έβδομη μου χρονιά στην ομάδα. Θέλω πάντα να παίζω και να κερδίζω τίτλους και αυτό μου το παρέχει η Λιόν που μου έδωσε την δυνατότητα να συμμετάσχω στο Παγκόσμιο Κύπελλο της Γερμανίας» είπε αρχικά και συνέχισε:
« Ήταν μια ομάδα από το Κατάρ και ο Παναθηναϊκός που ενδιαφέρθηκαν για εμένα. Είπα, όμως, στους Έλληνες ότι προτεραιότητα μου είναι να μείνω εδώ. Ποτέ δεν χρησιμοποίησα τις προτάσεις για να πιέσω την ομάδα. Η ανανέωση είναι η απόδειξη του ότι το κλαμπ ενδιαφέρεται για εμένα».

ΠΗΓΗ:WWW.GAZZETTA.GR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου