Πέμπτη 29 Ιουλίου 2010

ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ Ο ΜΠΟΥΜΣΟΝΓΚ


Στην Αθήνα βρίσκεται ο Ζαν Αλέν Μπουμσόνγκ. Τον Γάλλο κεντρικό αμυντικό, ο οποίος θα υποβληθεί σε εξετάσεις και στη συνέχεια θα υπογράψει συμβόλαιο συνεργασίας με τον Παναθηναϊκό, υποδέχθηκαν στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» ο πρώτος αντιπρόεδρος του «τριφυλλιού», Δημήτρης Γόντικας, και ο επιχειρησιακός διευθυντής της ΠΑΕ, Βαγγέλης Πέτσος.

Ο έμπειρος οπισθοφύλακας δήλωσε χαρούμενος για τη μεταγραφή του στους νταμπλούχους Ελλάδας και συνέχισε, μεταξύ άλλων: «Εχω ήδη μιλήσει με τους Τζιμπρίλ Σισέ και Σίντνεϊ Γκοβού και μου είπαν τα καλύτερα για την ομάδα. Επαιζα για χρόνια σε ένα σπουδαίο σύλλογο, τη Λιόν, και έχω συνηθίσει να υπάρχουν υψηλές φιλοδοξίες. Εγώ θα προσπαθήσω να δώσω τον καλύτερό εαυτό μου και θα προσπαθήσω, αν μπορώ, να γίνω και ο ηγέτης της ομάδας».

Ο Μπουμσόνγκ είπε για τον τεχνικό του Παναθηναϊκού, Νίκο Νιόπλια ότι «είναι ένας από τους καλύτερους, ίσως ο καλύτερος στην Ελλάδα», ενώ απάντησε και στην ερώτηση για το αν θεωρεί ότι μέσω του Παναθηναϊκού μπορεί να έχει την ευκαιρία να επιστρέψει στην Εθνική, τονίζοντας: «Πρώτα με νοιάζει να πάω καλά με τον Παναθηναϊκό και εν συνεχεία θα τα δούμε όλα. Επέλεξα τον Παναθηναϊκό γιατί είναι μια γνωστή ομάδα, παίζει στο Τσάμπιονς Λιγκ, υπάρχουν καλές συνθήκες και έχω συνηθίσει να αγωνίζομαι σε υψηλό επίπεδο».

ΠΗΓΗ:WWW.NOVASPORTS.GR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου