Τετάρτη 2 Μαρτίου 2011

Α.Ε.Κ.-Π.Α.Ο.Κ. LIVESTREAM

Α.Ε.Κ.-Π.Α.Ο.Κ. LIVESTREAM

3 σχόλια:

  1. λοιπον φιλε bloger..εγω προσωπικα δε σε ξερω, ομως σε εχω αγαπησει μεσα απο το blog σου! λεπτομερης και πληρης ενημερωση για ολα τα παιχνιδια και εχεις το τροπο να με ελκυεις..εχω γινει fun σου, εγω και ολοι μου οι φιλοι..θα 'θελα να βρω ενα τροπο να απικοινωνησω μαζι σου, να ανταλλαξουμε αποψεις καθως και να σου συστησω εναν γνωστο μου που ειναι χρονια αθλητικος ρεπορτερ..πραγμα που αν συνεχισεις ετσι, συντομα θα γινεις και εσυ γνωστος.. σε ευχαριστω που υπαρχεις και εσυ και μας ενημερωνεις... να σαι καλα φιλε~!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή