Πέμπτη 19 Αυγούστου 2010

Φουστέρ: "Ηρθα στον πιο μεγάλο σύλλογο..."

Στη χώρα μας βρίσκεται από το απόγευμα της Πέμπτης ο Νταβίδ Φουστέρ, ο οποίος θα περάσει από τα γραφεία της ΠΑΕ Ολυμπιακός για να βάλει την υπογραφή σε συμβόλαιο συνεργασίας με τους "ερυθρόλευκους". Ο Ισπανός άσος στις πρώτες δηλώσεις τόνισε πως ήρθε, λόγω του Βαλβέρδε. 

"Φεύγω από την Ισπανία αισθανόμενος νοσταλγία, ωστόσο είμαι χαρούμενος που θα παίζω σε ένα μεγάλο σύλλογο όπως είναι ο Ολυμπιακός. Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ και είμαι αισιόδοξος πως θα νιώθω άνετα. Πιστεύω πως η επιλογή μου να έρθω στον Ολυμπιακό ήταν η καλύτερη. Ηρθα στον πιο μεγάλο σύλλογο της Ελλάδας. Ο Ολυμπιακός είναι η πιο γνωστή ελληνική ομάδα στην Ισπανία. Θα είμαι εδώ για τα επόμενα τρία χρόνια και ελπίζω πως του χρόνου θα αγωνιζόμαστε στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις.

Ο πιο σημαντικός λόγος που ήρθα είναι ο Ερνέστο Βαλβέρδε. Εχω μιλήσει με τον προπονητή και με έχει ενημερώσει για τα δεδομένα της ομάδας. Τον ευχαριστώ που μου έδωσε αυτή την ευκαιρία. Μπορώ να παίξω και ως μεσοεπιθετικός, αλλά και στην κορυφή. Αυτό όμως είναι απόφαση του προπονητή", τόνισε ο Φουστέρ.

ΠΗΓΗ:WWW.NOVASPORTS.GR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου