Κυριακή 11 Ιουλίου 2010

Και με τη βούλα "ερυθρόλευκος" ο Ιμπαγάσα

Παίκτης του Ολυμπιακού και με τη βούλα είναι από την Κυριακή το μεσημέρι ο Αριέλ Ιμπαγάσα. Ο Αργεντινός το πρωί πέρασε από ιατρικές εξετάσεις και λίγο πριν τη μία πέρασε από τα γραφεία της "ερυθρόλευκης" ΠΑΕ και έβαλε την υπογραφή του σε διετές συμβόλαιο με την ομάδα του Πειραιά.
 Τις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης των "ερυθρολέυκων έκανε ο 33χρονος, ο οποίοτ τόνισε, "Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι στον Ολυμπιακό. Ηρθα για να κερδίσω το πρωτάθλημα και ελπίζω να είναι μία καλή εμπειρία για εμένα. Ανυπομονώ να ξεκινήσω τη δουλειά και να γνωρίσω τους νέους μου συμπαίκτες", είπε αρχικά το νέο μεταγραφικό απόκτημα του Ολυμπιακού, ο οποίος στη συνέχεια 5ρωτήθηκε αν πήρε κάποιες πληροφορίες πριν αποφασίσει να συνεχίσει την καριέρα του στην ομάδα του Πειραιά. "Δεν μίλησα με τον Ερνέστο Βαλβέρδε, αλλά ξέρω πως πριν ήταν προπονητής εδώ και κατέκτησε το νταμπλ. Γνωρίζω από τον Ραούλ Μπράβο και τον Γκαλέτι για την ομάδα και έχω παρακολουθήσει παιχνίδια της. Ξέρω πως χάσαμε το πρωτάθλημα πέρσι και θέλω φέτος να νικήσουμε τον Παναθηναϊκό. Εχω αγωνιστεί στην Ελλάδα κόντρα στον Παναθηναϊκό και έχω πετύχει και γκολ".

Στη συνέχεια ο Αργεντινός αναφέρθηκε και στον κόσμο του Ολυμπιακού, "Είμαι εδώ δύο μέρες και έχω διαπιστώσει την αγάπη του κόσμου. Ελπίζω να είμαστε μαζί στον ίδιο δρόμο για να κατακτήσουμε το πρωτάθλημα".

Ο Ιμπαγάσα ήρθε στη χώρα μας το Σαββάτο το απόγευμα και το βράδυ δείπνησε με τον Βαγγέλη Μαρινάκη, ο οποίος ακολούθησε την ίδια συνταγή με αυτή του Μοντεστό. Κάτι ανάλογο αναμένεται να γίνει και μέσα στην εβδομάδα με τον Ντένις Ρόμενταλ.

Ο 33χρονος μεσοεπιθετικός μετά από 12 χρόνια στην Ισπανία πήρε την απόφαση να συνεχίσει την καριέρα του στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στον Ολυμπιακό, ο οποίος θα είναι ο πέμπτος σταθμός στην καριέρα του.

1994–1998. . . . . .Λανούς. . . . . . . . . . . . . . 97 συμ-10 γκολ
1998–2003. . . . . .Μαγιόρκα. . . . . . . . . . . . 143 συμ-19 γκολ
2003–2006. . . . . .Ατλ. Μαδρίτης. . . . . . . . .85 συμ-6 γκολ
2006–2010. . . . . .Βιγιαρεάλ. . . . . . . . . . . . .54 συμ-3 γκολ



ΠΗΓΗ:WWW.NOVASPORTS.GR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου